saraagnesterese

YES

Publicerad 2017-02-02 10:50:52 i Allmänt,

Igår fick vi svar från andra delen av anatomitentan och jag blev godkänd! Den lättnaden är obeskrivlig. Det var 37% som inte klarade den och jag är så glad att jag inte var en utav dem!
Så nu kan jag verkligen säga att termin 1 är avklarad! Woho :D
 
I lördags hade vi födelsedagsfest för mig och två till tjejkompisar som fyllt år i januari och det blev super lyckat! På förfesten så hade vi anordnat lite lekar och gjort knäckepizza. Det var verkligen supergott och de tog slut på en sekund typ :)
Sen gick vi ut på strömpis och för en gångs skull var alla ute tillsammans hela kvällen och det var mycket dans och bara så himla kul.
 
Men nu är det tillbaka till skrivbordet hela helgen och plugga inför nästa tenta, den känns lite bättre då det inte är lika mycket detaljer och fakta att komma ihåg. Vi pluggar hälsoprocesser och psykologi så man kan ordbajsa på tentan och det gillar vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela