saraagnesterese

Snart Åre!

Publicerad 2017-02-22 20:50:01 i Allmänt,

Häromdagen satt jag och kollade igenom vårt hemska schema som man får panik av att bara kolla på, SÅ mycket att hinna med! MEN den 16:e mars, tre dagar efter tentan så går jag fram till 12.00 och sen är jag "ledig" resten av veckan och fick idén att då tar jag mitt pick och pack och åker till Åre och hänger med Madde <3
Sagt är gjort och resan är bokad, kommer bli en lång tågresa men så värt, jag längtar ihjäl mig. Behöver få komma iväg lite :)
 
Nu läser vi om farmakologi och omvårdnad parallellt och det är fan jobbigt. Svårt att hinna lägga ner fokus på båda. Sitter med farmakologin nu och det är så komplicerat och tentan är ju snart så det är en aningens stressigt. Som tur är har jag läst om stresshantering nyss så jag får väl sätta mig och meditera en stund och hoppas det blir bättre..... haha jävla påhitt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela