saraagnesterese

Vecka ett av två klara

Publicerad 2017-04-13 15:32:28 i Allmänt,

Nu är första veckan avklarad på praktiken och det ska bli skönt med lite sovmorgon då jag gått upp 4.30 varje morgon denna vecka! Förvånad att jag inte försovit mig en enda gång ;)
Det har känts mycket bättre under veckan och jag börjar lära känna några av de boende mer och mer. Dock idag var jag med om något jag helst inte vill vara med om igen. Men jag tog mig igenom det! Personalen sa att jag var duktig som är med på de moment/situationer som anses vara "äckliga". Tydligen har det varit andra studenter som inte ens klarar av att vara i rummen, det tycker jag är lite töntigt.
Tur man är härdad som bott på en bondgård och granne med en skitbrunn, då klarar man av det mesta ;)
 
Nu är jag ledig hela helgen och imorgon ska jag och tjejerna ses på tacomys och prata om hur veckan varit:) Sen ska jag plugga som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela