saraagnesterese

En update från Örebro

Publicerad 2016-09-21 19:47:12 i Allmänt,

Idag har jag varit en månad i Örebro, det känns som jag varit här mycket längre . Har hittat ett grymt gäng fina tjejer somälskar att partaja lika mycket som jag hehe... Nej men dem lärde jag känna första dagen och vi klickade direkt och har hängt ihop hela tiden, superkul!
 
Vi har haft introduktion nu som pågått i tre veckor, och nu är det bara finsittning kvar som är den 1:a oktober. Ser verkligen fram emot den, dagen innan har vi gjort våran första tenta och då kan man festa med gott samvete.
Men introduktionens fester har ju varit grymma, vi har haft såå kul och lärt känna massa sköna människor!
De fester som jag har varit på är bl.a
- Färgfest/skumparty
- Togafest
- Fullmoonparty
- Collegefest
- Kårfest
 
Skolan i sig är jävligt svår! Asså guuud jag hade ingen aning om hur mycket administrativt en sjuksköterska håller på med (beroende på vart) men jag är fortfarande tveksam till det här. Det går tankar i huvudet hela tiden. Jag kanske inte är redo trots allt, men sånt kan man ju aldrig veta förrän man testat på.
Men jag kämpar på med att förstå alla jävla komplicerade ord, asså WHY måste man komplicera orden så jävla mycket. Jag lackar sönder på det. Jag kömpar med litteraturen, referenser, förstå, tänka ja U name it.
 
Vill inte lämna Örebro för jag har fått så himla bra kompisar här och jag älskar staden. Men får se hur jag gör!
 
Här är bilder från färgfesten! Våran färg är gul om ni inte förstod det;)
Men se SKILLNADEN på skorna före och efter festen. Jag var så skitig när jag kom hem. Det var ett tält med skumkanoner och det låg skum till knäna när man gick in dit, och skum med gräs blir skitigt. Men SÅ kul!
 
 
 
Snyggaste togagirlsen!
 
 
 
Det var sån konstig känsla att festa med housemusik i toga... Men så roligt!
 
Malin & Jag! Vi hade "after school" på torsdagkvällen och vi skulle bara dit och ta det lugnt och dricka ett glas och sen gå hem tidigt. Men det blev musikquiz och lite mer vin... Men en sån spontan och kul kväll!
 
Man kan ju önska att livet vore såhär kul varje dag, men man kan inte få allt här i livet;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela