saraagnesterese

.

Publicerad 2016-10-23 17:07:30 i Allmänt,

Måndag: Ha läst ett kapitel om teamarbete och sen seminare med läkarstudenter hela em
Efter det skriva klart en rapport om två artiklar
 
tisdag: Inlämningsuppgift jämförelse mellan kvalitativ och kvantitativ forskning
 
onsdag: förberedelse inför seminarie om vetenskapsteori (ev. fixa rapport)
 
torsdag: Seminarie vetenskapsteri + inlämning av rapporten
 
fredag: Tentaplugg & inlämning reflektion vetenskapsteori
 
Måndag : seminarium informationssökning (redovisa rapporten)
 
Torsdag TENTA
 
Asså det är sjukt vad mycket dem klämmer in innan tentan! Asså jag får panik.
Den här rapporten tar så mycket tid, för vi ska läsa två artiklar på engelska och skriva en svensk rapport. Och det är så svårt!! Vi har haft jättemycket problem att ens hitta artiklar och den jag ska läsa på fattar jag inte!
Så det tar TIMMAR för mig att läsa och hinner jag tentaplugga, nej.
 
Jag längtar tills man får skriva kursutvärdering för då ska jag verkligen ta upp att det här upplägget inte har varit bra. Dem kan definitivt satsa på förbättringsarbete på den fronten.
 
plus att vi inte ens fått tillbaka vår första tenta. Det har gått över 15 arbetsdagar och det är man ju också stressad över. Nej jag blir sjukt irriterad.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-23 18:51:14

Se det som att inlämningarna är en hjälp inför tentan 💚💚👍👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela