saraagnesterese

Pankisar <3

Publicerad 2016-11-29 11:39:16 i Allmänt,

Det finns nog ingenting som är mer irriterande än ett konstant ljud från byggarbetare när man försöker koncentrera sig på att plugga inför tentan. Går ju inte att inte lyssna på ljudet...
 
Idag hade vi ett seminarie som var sjukt oklart. Vi hade i uppgift att skriva vad som hände metaboliskt om man lever i ett U-land i 14 dagar. Sen när vi kommer dit delas vi in i två grupper och jag hamnade såklart i den grupp där vi skulle diskutera vad som händer om man lever i ett I-land.... Det hade jag ju ingen aning om då det inte var uppgiften. Hade lagt ner massa tid på att få ihop en bra sammanfattning om det andra... Sjukt drygt.
 
Sen är jag så himla trött just nu. Jag längtar tills den här första delen av kursen är slut. Det är så omfattande och så många delar att jag inte vet hur jag ska få ihop allt. Man är konstant stressad för att man känner att man inte hinner lära sig och förstå hur allt hänger ihop.
 
Häromnatten sov jag tre timmar... Kunde inte somna på kvällen för man kommer inte till ro. Så kvart över fyra såg jag på klockan sista gången och sen upp vid sju och gå till gymmet haha. Var dock inte trött den dagen konstigt nog, men igår la jag mig nio och idag är jag dödstrött. Kanske blir en kort power nap sen.
 
MEN det positiva i allt negativt är att jag äntligen köpt mjöl och socker så ikväll ska jag baka pannkakor som jag seriöst har tjatat om sen jag flyttat hit. Har på riktigt abstinens efter pannkakor så det ser jag fram emot!
Så ska baka massor och ha till matlåda! Hur lyxigt :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela