saraagnesterese

Lättnad

Publicerad 2016-11-23 19:03:15 i Allmänt,

FICK GODKÄNT PÅ TENTAN! Jag kan inte förklara hur skönt det är att jag klarade Vetenskapsteori- tentan. Det är sån lättnad för hade inte velat sätta mig och läsa på allt det där igen. Så nu fick man en liten push till nästa tenta som strax är på gång.
 
Nu är jag klar med alla labrationer och seminerier innan tentan och på fredag har jag ingenting i skolan så då kan jag sitta hela dagen och nöta in allt. Det är SÅ mycket man ska kunna. Vi har fått punkter att utgå ifrån och vi är några som har delat upp och sammanfattat alla dessa punkter och när vi satte ihop allt till ett dokument slutade det på 81 sidor haha!! Fan sjukt, vi har skrivit en bok i princip.
 
Att lära sig allt om celler, nervsystemet, sinnena, mikrobiologi, rörelseapparaten och metabolism på ca 3.5 vecka är inte att leka med. Det är så mycket och man läser och läser och man blir aldrig klar.
 
Efter tentan ska vi tjejer iaf ha glöggmys och äta pepparkakor och äntligen göra något kul istället för att sitta med näsan i en bok 24/7. Längtar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela