saraagnesterese

Håkan i sommar !

Publicerad 2016-11-25 11:16:18 i Allmänt,

HAR FÅTT BILJETTER TILL HÅKAN HELLSTRÖM I SOMMAR!!!
Alltså jag är så himla glad just nu :D
När jag såg för en vecka sen på facebook att han skulle ha spelningar i sommar sa jag direkt till Sofie att vi måste försöka få tag på biljetter, för min högsta dröm är att få se honom live.
Så jag satt klistrad vid datorn och telefonen för att få tag på biljetter, och kom in rätt snabbt. Sen när jag kryssat i biljetter hade jag nio minuter på mig att fullfölja allt innan det stängdes ner. Blev sjukt stressad för man behövde skapa ett konto, och så fick man stå i kö och tiden gick. Jag satt seriöst och skakade i hela kroppen och pulsen var skyhög.
Sen skulle jag hitta kontokortet och sprang runt efter det och blev helt uppjagad haha! Men jag hann innan tiden gick ut. Så den 10/6 ska jag och Sofie till Stockholm och se vår älskade Håkan.
Jag grät när jag insåg att vi fick biljetter haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela