saraagnesterese

Finner inga ord...

Publicerad 2016-03-04 09:03:18 i Allmänt,

Jag längtar IHJÄL mig efter en god jävla kopp Lojsta-kaffe. Är så trött på mitt jävla ica-snabbkaffe som smakar skit och det luktar inte ens kaffe. 
Morgonen brukar alltid bli lite bättre med kaffe, men med mitt blir man otagg på allt. Men jag är glad ändå. 
Idag ska jag jobba långpass. Igår var det full rulle heela dagen, mycket att göra. Fast det var bra för då går tiden. 
En annan sak jag blir tokig på, är mina jobbskor. Asså jag går 10 timmar nästan varje dag i dem och skorna andas inte. Ni kan tänka er den ljuva rosendoften..
Asså jag måste tvätta dem och dränka dem i sköljmedel. 
Dagens klagomål var det här. 


Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2016-03-04 11:04:42

Vi utlovar nykokt kaffi när du kummar heim :)

Svar: Och kött & potatis med hoppas jag😉❤️
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela