saraagnesterese

Audi på is!

Publicerad 2016-03-02 23:21:55 i Allmänt,

Idag har jag, Madde, Mikaela och Einar varit och kört audi på is. Det är typ som risktvåan när man kör halkkörning. 
Vi var två och två i bilarna och så hade man en walkie-talkie så att coachen kunde snacka med alla. Jag och Madde körde ihop och vi körde en Audi någonting 4. 
Jag vart sjukt nervös, men jäklar vad roligt det var. Man fick värsta adrenalinkicken!
Första uppgiften var att under en viss sträcka gasa upp till 70 km/h och sen trycka på gasen och svänga mellan några pinnar. Man fick 3 försök per person, och sista gången klarade jag det! Sjukt kul. 
Sen fick vi prova att sladda en sträcka med olika antisladdsystem. 
Det kostade 100kr och pengarna går till välgörenhet. Sjukt värt!

Sen åt vi lunch och har bara chillat. Ikväll gjorde vi pizza och nu är jag proppmätt och trött. 
Nu är det 6 dagars jobb igen. 








❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela