saraagnesterese

9/6

Publicerad 2016-06-09 17:52:24 i Allmänt,

Idag på jobbet kom miljö&hälsa tillbaka på en återkoll och allt såg mycket bra ut! Är så himla lättad, för jag är verkligen livrädd för de där typerna. Var svinnervös hela förmiddagen men det är inte så konstigt när de har ett stoneface och läskiga dräkter på sig. Nu kan man andas ut och fortsätta hålla det rent och fint:)
 
Ikväll ska jag träffa Karro och äta middag på amarillo! Det är ett av mina favoritställen, tapas och god öl. Allt jag begär.
 
Imorgon ska jag ner och kolla på studenterna, synd bara att det ska regna hela dagen. Tycker synd om mig själv som ska stå där utan varken regnjacka eller paraply, men tycker såklart synd om studenterna också;)
Man kan ju inte få allt här i världen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela