saraagnesterese

-

Publicerad 2016-06-03 21:31:50 i Allmänt,

Att det har gått över en månad sen jag kom hem från Åre känns sjukt märkligt. Man kommer in så fort i vardagen här hemma, det känns som om tiden stått still och allt är i princip som vanligt. Jävligt skönt ändå. Gillar jag förändringar, nej. 
 
På tal om en helt annan grej, igår när jag och Jakob gick till Atterdags för att handla mjölk till pannkakor vi skulle käka så kostade en liter mjölk 4.90 kr!!! What the fuck, är det ett jävla skämt? Visst att mjölken gick ut idag men det är provocerande och vidrigt att det kostar så lite. fyfan. 
 
Aja, en positiv grej är att jag är ledig heela helgen och det ska bli så skönt! Imorgonkväll ska jag träffa en klasskompis från gymnasiet och catch up om livet. sen på söndag ska jag och Jakob gå på balen! Är så taggad att få se Sara som säkert kommer vara hur fin som helst:) 
Jag älskar studenttider men hatar det samtidigt, för jag vill uppleva det igen. Jag blir avundsjuk på alla varje år som ska ta studenten, det var så kul. Att det var fyra år sedan... galet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela