saraagnesterese

Säsongslivet leker

Publicerad 2016-02-20 21:45:49 i Allmänt,

Frustrationen kring bilen har lagt sig. Just nu står den på verkstaden igen, och dem skulle kolla på den igen. 
Så nu ber jag till alla citroën-bilgudar att dem kan fixa det utan att behöva byta allt. 

För övrigt har jag varit ute i backen första dagen sen jag kom upp hit. Jag åkte med Madde och Challe och det var  kul förutom att mina fötter gjorde ont så fort jag fick på mig pjäxorna! 
Asså det gjorde verkligen sviinont haha! 
Så jag njöt inte direkt. 

Igårkväll hade jag sviinkul. Efter jobbet mötte jag upp Stina och vi käkade middag på Corner. Vi tänkte bara äta och gå hem. 
Men så blev det inte. Hennes kille jobbar i baren så vi började dricka lite drinkar och sen var vi på gång. 
När vi satt där dök det upp världens skönaste kille som heter Maggan😂 
Hur rolig som helst och sen kom hans kompisar ner till Corner och vi vart sjukt party! En sjukt spontan kväll som blev hur kul som helst. 
Imorse fick jag pannkaksfrukost och sen mötte jag upp maja och tog en fika. 

Människorna (säsongare) här uppe är så roliga. Alla är fett sköna, öppna och man lär känna så sjukt mycket gött folk. 
Lycklig för det! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela