saraagnesterese

Livet som städare

Publicerad 2016-02-03 21:35:01 i Allmänt,

Jäklar vad mycket nysnö det kommit idag. Tur och skönt att jobba inomhus sådana här dagar! 
Har varit lugnt på jobbet idag. Men när jag skulle börja dammsuga efter after ski, så var det ett gäng medelåldersmän med för mycket alkohol i kroppen (hatar dem) som satt och kastade isbitar på varandra. Jag blev träffad och sa åt dem. Lyssnade dem, nej. 
Det går ju inte att dammsuga upp isbitar och jag vart sjukt irriterad. Sen sa ena mannen, "visst är vi grisiga" då sa jag: ja det är ni faktiskt och gav han mördarblicken. 

Något annat äckligt jag måste stå ut med i städ på after ski, är att städa pissoarer. Asså dem kastar snus i den jävla pissoaren... Det finns papperskorg. Det är så äckligt att plocka upp det!

Imorgon jobbar jag 10-18.30 och sen är jag ledig två dagar! Woho
Fina Åre


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela