saraagnesterese

-

Publicerad 2016-02-17 20:23:43 i Allmänt,

Idag gick droppen. 
Var vid verkstaden idag för att höra vad som var fel på min bil. 
Tydligen är det något med luftpumpen som var full med vatten, plus att en slang var trasig. 
Det kommer eventuellt behövas bytas ut och det kommer kosta typ 6400, och då är inte jobbet inräknat. 
Jag är så sjukt ledsen över det här med bilen. Alla mina jävla sparpengar jag verkligen sparat ihop gick till den där bilen som skulle funka så jävla bra. 
Att jag ska behöva lägga ut mer på bilen är förjävligt. Är förbannad och så himla ledsen. 
Nu vill jag bara hem. Jag är så trött på all otur jag haft. Körkortet och leg borta, mina skor är försvunna och biljäveln krånglar. Fick en jävla p-bot så nu vet jag inte vart jag ska parkera min bil längre.
Jag har så kul annars här uppe, men det här får mig bara att vilja åka hem. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela