saraagnesterese

Nio dagar kvar!

Publicerad 2016-12-12 21:30:36 i Allmänt,

I lördags var planerna att gå ut. Men jag och en till kompis fick avsluta kvällen tidigare då vi hade fått i oss lite för mycket. Skittråkigt eftersom jag hade sett fram emot detta så mycket. Men men, sånt som kan hända.
Ska göra ett nytt försök på fredag då det är sista kvällen kåren har öppet och då ska jag nog gå med Clara:)
 
Igår mötte jag upp Clara och så cyklade vi ner till stan för att gå på Myrorna. Blev helt kär, älskar second hand och jag köpte 2 tröjor, en tomte (behöver ha lite julstämning) och en kruka att ha en julstjärna i. Men jag kom på att jag åker hem om nio dagar så det kanske är onödigt att köpa en blomma nu haha....
Sen var vi och såg på hennes kompis volleybollmatch. Så mysigt!
Det värsta var att igår snöade det HELA dagen och det var inte kul att cykla i slask med smala däck. Fyfan och kallt var det. Men vi kämpade oss igenom det.
 
Imorgon ska jag till skolan och ha labb, vi ska lära oss ta blodtryck och göra EKG. Ska bli spännande.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela