saraagnesterese

Dagens drama

Publicerad 2016-12-02 15:25:13 i Allmänt,

Idag hände en sån där sak som bara händer mig...
Jag och Sofie hade varit på gymmet och sen gick vi in på coop och köpte mat men särskilt varsin stor godispåse inför helgens tentaplugg. Sen när vi skulle cykla hem så fick inte min tygkasse plats i cykelkorgen så la den på pakethållaren.
Vad händer, jo när jag kommer hem så ligger det ingen tygpåse där! Fick PANIK då min plånbok låg däri. Och jag behöver mitt leg för att skriva tentan och jag tappade bort både körkort och bankkort förra vintern... Så sprang in med trötta ben och lämnade matkassen och började cykla tillbaka och leta efter den.
Hittade den tillslut en bit från friskis och låg lite fint i kanten av cykelbanan med ALLT kvar i.
Haha orkar inte när sånt här händer. Ska aldrig mer lägga något på min pakethållare, sjukt opålitlig.
 
Dagens drama.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-02 23:36:13

Suck.....du behöver ha en extra hög med idkort

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela