saraagnesterese

En vecka

Publicerad 2016-04-03 21:00:22 i Allmänt,

Nu är det exakt en vecka kvar på jobbet och det ska bli så skönt att va ledig ett par dagar innan jag åker hem till min kära ö. 
Jakob har beställt flyg upp hit och han kommer den 10/4 och jag längtar! Har saknat den stjärnan väldigt mycket❤️ 
Är fortfarande helt slut, har verkligen noll energi i kroppen just nu. Idag har jag jobbat 10 timmar och har gäspat hela dagen. Fyfan. 

Idag undrade Irina om jag ville köra en säsong på hotellet nästa vinter igen. Jag har funderat på det eftersom jag verkligen haft så sjukt kul! Om jag skulle vilja det så kommer jag vara reserv på städ och få mer ansvar på afterskin som att ha ansvar för drinkbord osv. Det skulle va kul! Det är roligt att jag tydligen gjort bra ifrån mig trots alla bakisdagar haha;) 
Men vi får se vad som händer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela