saraagnesterese

Update!

Publicerad 2015-10-19 21:44:11 i Allmänt,

Vad har hänt i livet sen sist kanske ni undrar. Klart ni gör. 
Jag har nu flyttat till Terra Nova och bor i en fin liten etta. Supermysigt ställe och jag trivs superB! 

Jag har återhämtat min cykel som jag lämnade på Gråbo (där jag bodde förra sommaren) och där stod den kvar. Lite dammig, punka på hjulet, lite gnisslande men jag var så glad att den stod kvar!! 
"Tjejen med tur" 

Jobbar annars för fullt på kära skafferiet:) bästa jobbet. Har snart varit där i ett år?! Galet. 

Är för övrigt sjukt taggad på att det snart är jul. Ska hitta goda julrecept och allt vad som hör till. 
Men en sak jag blir så provocerad av är att alla affärer börjar NU med julsaker... Asså lägg ner. Vem fan vill köpa en julgran nu, eller julmust eller en adventsljusstake i OKTOBER?? Utgå tack. 

Hade👋🏻 
Älskar den här bilden för övrigt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela