saraagnesterese

Hatkärlek

Publicerad 2015-10-27 23:24:31 i Allmänt,

I lördags spelade jag och en tjej på ett barndop. Jag inledde med en låt och jag spelade skitdåligt. Nerverna tog över och det var det värsta någonsin. Ville bara avsluta låten för det gick knappt att spela. 
Frustrationen man får när man spelat i flera år och tränat en massa och verkligen tycker att det är kul så kan jag inte spela inför folk utan att bli så nervös. Ingen fattar hur det känns men det är så jävla tråkigt. 
Samtidigt skulle jag aldrig kunna sluta spela för det är det bästa jag vet att lära mig nya låtar och bara bli bättre. Men om det inte går att uppträda så börjar man ändå tveka. 
Hatkärlek till den där underbara jävla tvärflöjten helt enkelt. 

Favoritplatsen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela