saraagnesterese

The real world

Publicerad 2015-11-22 21:31:28 i Allmänt,

Djup rubrik. Men jävligt sann. 

Igår var vi några stycken scoutledare på vandringshajk! 
Vi startade från Lickershamn och gick mot Ire. Jag och några till gick halva vägen för vi skulle hem på kvällen men några sov kvar. Det var jättekul att komma ut med gänget, äta god mat, elda, gå i branta backar och bara va ute. 
Dock när jag kom hem hade jag dödsont i ryggen. Hade bärt rätt tung ryggsäck och när jag skulle resa mig från soffan kunde jag knappt sträcka ut mig! Men idag är det bättre. 
En mil totalt gick jag igår, får vara rätt nöjd med det;) 
Har träningsvärk idag dock! 

Branta backen! Den var dryg som fan.








❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela