saraagnesterese

Stresssssss

Publicerad 2015-12-05 19:07:52 i Allmänt,

Många brukar se fram emot helger, jag gör det ibland. Jag har i princip jobbat varje helg nu sen november och jag är såklart glad för det då jag tjänar pengar och det händer mycket då. Men det är stressigt också, mycket att göra och man blir helt slut. 
Idag har det varit en sån dag, mycket att göra hela tiden! 
Jag stod själv i köket och det kommer in massa mat och så springer jag runt som en galning och lite virrig. Hade det funnits en filmkamera hade jag dött av skratt haha! 
Men vi kom igenom dagen och nu är det bara att ladda om till imorgon! 

På måndag är jag ledig och då ska jag baka pepparkakor med bästa fammo❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela