saraagnesterese

Julbord no.2

Publicerad 2015-12-11 08:02:19 i Allmänt,

Igår var hela jobbet på julbord. Vi var på Lingården och det var supergott! Massa olika sillsorter, lax i hundra varianter och massa annat gott. På topp av allt stod ett grishuvud på bordet, älskar att de hade ett sånt. Vill bara stå brevid den med en tumme upp och provocera hela världens veganer;) 
Men som köttätare får man ju varken säga eller göra nåt för då blir det kaoz! 
Jaja, nog om det. 
Vi hade superkul och jag hade ont i käkarna för jag skrattade hela tiden. 

Idag ska jag iväg och byta ut lampan till mitt halvljus, köpa en klänning, packa, och hoppas min mage kan bli bra för en jävla dag. 

Tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela