saraagnesterese

Skolavslutning

Publicerad 2014-05-15 19:39:06 i Allmänt,

Idag har gråten suttit i halsen hela dagen. Idag hade vi vår skolavslutning och det är med blandade känslor man lämnade skolan idag. Avslutningen var fin, vi sjöng lite låtar, rektorn pratade lite och sen delades det ut stipendium varav Katla fick ett! Hon är så himla värd det:)
Sen åt vi tårta och gav lärarna presenter. Och en annan sak vi gjorde var att alla i klassen fick varsin liten bok där man fick skriva något till personen. Så jag ska läsa min sen:)
 
När vi skulle ha kramring så brast det, det är såna himla fina personer som man inte kommer se på ett tag nu.. Jag har verkligen haft en sån tur som kom i denna fina och härliga klass (även om jag inte alltid tyckt det...) Men nu får man försöka vända på det och tänka framåt. Men ikväll ska jag fortsätta fälla en tår för alla fina som betytt en massa som nu åker till fastlandet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela