saraagnesterese

Första dagen

Publicerad 2014-05-22 10:26:03 i Allmänt,

Första dagen på Café Amalia gick över förväntan. Jag jobbade med Andrea som jag känner rätt bra vilket var skönt så då kunde jag bomba henne med jobbiga frågor om allt haha! Nej men vi hade ett bra teamwork och jag tog mig igenom dagen;)
Jag fick stå i kassan och stå i köket. Det är lite jobbigt med kassan då man måste räkna i huvudet när vissa betalar kontant.... Usch. Och sen har de en särskild flik i kassan för dem som jobbar på payex och det var lite krångligt. Men överlag gick det bra och de var nöjda med mig, så det känns bra:)
Ska jobba fre-söndag och lite nästa vecka;) behöver pengarrrrrrrr!!!!! Kan inte gud lägga tvåtusen i min plånbok liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela