saraagnesterese

En resa för livet

Publicerad 2014-01-14 22:41:22 i Allmänt,

Satt och såg första avsnittet av "En resa för livet" på tv4 och blev helt tagen. Verkligen ett jätte bra program som får en att tänka till. Jag får dåligt samvete när jag klagar på att börja 8.30 i skolan när det finns barn som inte får möjlighet att gå i skolan. Jag har sån tur att varje dag få åka till mitt fina folkan och hänga med sköna människor och göra roliga grejer! Jag lär mig verkligen att uppskatta det jag har efter att sett det programmet. 
Jag har sagt det innan men jag säger det igen, så fort jag har ett jobb med lön så ska jag helt klart bli världsfadder. Ingen tvekan! :) 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-15 09:54:11

Djupt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela