saraagnesterese

jävla piss översittare

Publicerad 2014-02-26 12:34:27 i Allmänt,

Kul att man fått reda på att min bil som vi precis köpt inte gick igenom besiktningen och vi lämnade bilen idag på verkstaden. De ringde nyss och sa att de inte går att minska avgasutsläppningen och att motorn lagt av. I helvete heller, den går som ett jävla skott kan jag tala om. De kan sätta in en katalysator men det kommer bara hålla ett år sen måste jag SKROTA EN FUNGERANDE BIL. Det är inte klokt.
 
Man blir så jävla förbannad för man hör ju hur idiotiskt det låter. Självklart är de dem som sitter i den där jävla regeringen som kommit på den här löjliga regeln. Jag skiter fullständigt i om jag släpper ut liiiite mer avgaser än en annan bil. Vad fan gör det. Usch jag blir så jävla sur, jävla system, jävla översittare.

Om det ska bli en sån jävla bättre miljö, förbättra kollektivtrafiken väl. Att ta bort bussturer hjäper ju inte direkt. Politiker vet inte vad de gör längre. Om de gör något så blir det ändå åt helvete fel. Jag lackar sönder.
 
 

Kommentarer

Postat av: Tant Eva

Publicerad 2014-02-26 20:48:55

Anna...du låter liksom lite irriterad,lite lätt alltså.Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-27 19:11:45

Men snälla liiiilla Sara, var har du lärt diiig alla dessa ord? Ta moppen i garaget istället ;)

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-02 18:42:44

sorry,sorry Sara...blev fel namn...flåt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela