saraagnesterese

hej och hå

Publicerad 2014-02-03 19:40:52 i Allmänt,

Nu är det mycket som händer för tillfället i min vardag. Det är en projektredovisning i folkmusikprofil, fortsättning med ett irländsk grupparbete, spelning i Hemse MK imorgon, egna läxor och massa låtar som ska övas in. Ja det är mycket att hinna med, Sen är det scoutplanering, körer och så ska jag iväg till Uppsala över helgen. Frida och Elin har gett det till mig i födelsedagspresent, så vi ska mysa runt och se en musikal i stockholm:D
Och det bästa av allt: på fredag ska jag spela lasertag med klassen och sen utgång på det. LÄNGTAR:)
 
En annan skitkul grej, det är att jag fixat boende i Visby i sommar så då ska jag, Clara och Jakob bo tillsammans!! Kommer bli så sjuk fett:D
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2014-02-04 11:32:40

Välkommen till staden i sommar!!
Kom gärna och hälsa på!
Kanske man får hänga med på en utgång...?
Jag bara skojar..
KRAMISAR!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela