saraagnesterese

Det går bra nu kompis

Publicerad 2014-02-23 16:19:21 i Allmänt,

Nu är det sportlov och det kommer väldigt lägligt tycker jag. Det finns människor i min klass jag irriterar ihjäl mig på. Bl.a. folk som har lammskinnstofflor och lyfter inte på fötterna!!! HATAR SKRAPLJUDET. Alla är övertrevliga och man måste jämt göra grejer med alla (PLEASE GIVE ME SOME PRIVACY) ja men förutom det så tycker jag om dessa människor ändå:) De är som en liten mysig familj.
 
Jag känner att nu flyter livet på, jobb och boende är fixat i sommar, mitt rum är vårstädat, jag börjar komma igång med motionen, jag har börjat läsa i hungergames boken, jag har börjat spara pengar till en Greklandsresa i augusti och nu har jag börjat lägga ett pussel på 500 bitar. Kan det bli bättre? ehhh nej faktiskt inte.
 
Så nu ska jag äta en polkagris och pussla lite till!
 Tjoflöjt i solen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela