saraagnesterese

Ett nytt steg

Publicerad 2014-04-16 09:44:09 i Allmänt,

Lyckan som uppstod när Mikaela la upp en bild igårkväll på instagram och såg att antagning.se hade flyttat fram sista anmälningsdagen till den 16, alltså idag! Sån tur för jag har inte haft tid att fylla i allt det där och igår var jag inte hemma så nu sitter jag här och har kryssat i lite olika utbildningar. Jag bara plockade ut de jag tycker verkar kul och jag fick ihop tio stycken... Men jag ser det här mest som en chans att se vad jag kan komma in på och sen får jag se vad som händer.
Det svåraste just nu är att lista alla utbildningar innan jag ska skicka iväg dem. Jag vet inte hur jag ska göraaaa, beslutsångest! Men det ska bli kul.
 
Jag och Hanna i ett soligt Italien för ett år sedan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela