saraagnesterese

Hosianna - Lars Winnerbäck

Publicerad 2013-09-24 21:43:14 i Allmänt,

Sitter ny duschad med pyjamas på, naglarna är på gång att bli målade och Lars Winnerbäcks nya album är på i högtalarna. Har varit en seg dag, har tappat lusten till att öva, förmodligen för att det är svåra låtar med krångliga toner. Men imorgon ska jag försöka bättra mig och öva mycket mycket mer. Tänkte gå och lägga mig tidigt så man får lite extra energi till imorgon.
På fredag vankas det klassfest och det ska bli väldigt roligt!
På lördag är det hajk med scouterna. Ska också bli kul:)
 
Ska kolla in lite frisyrinspiration, vill klippa mig snart. Vill bli av med allt slitet och ha det kortare till höst/vintern. Sen ska jag snart färga det också. Vill ha det mörkt chokladbrunt. 80 procent liksom!
 
sov gott och vakna på rätt sida imorgon, blir lite roligare då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela