saraagnesterese

Clariiis

Publicerad 2013-09-23 22:23:28 i Allmänt,

Har skypat med min fina vän Clara som nu är au pair i Spanien:) Det var bra med henne och det var skönt att höra! Kul att hon trivdes och även att jämföra vissa au pair grejer som jag varit med om. Det är så kul för jag känner verkligen igen mig i situationen och allt det där. Jätte kul!
Men jag saknar faktiskt inte livet som au pair, klart att jag kan sakna Pietros bruna ögon som lyste upp när jag frågade om vi skulle spela fotboll, eller Giulia när vi skulle spela volleyboll eller pyssla, och såklart Anna som var som en bästis, vi kunde prata om allt. Ska ta och skicka ett brev/mail till familjen. De tog hand om mig ett år och jag känner att jag måste fortsätta hålla kontakten. De är en fin familj som är väldigt omtänksamma!
 
Nu ska jag vika in alla kläder i min garderob. Funderar på att skaffa en träl som kan fixa min garderob. HATAR att vika kläderna och lägga det på plats. Jag kan ju inte hjälpa att jag måste byta kläder 3000 ggr innan jag vet vad jag ska ha på mig på morgnarna... I-lands problem, I know.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela