saraagnesterese

Städdag!

Publicerad 2013-10-22 22:36:38 i Allmänt,

Sitter och skriver en liten packlista till morgondagen då jag ska till världens bästa farmor och sova över. Det kommer bli två dagar fulla av mys och lövräfsning!
Idag har jag städat ur alla mina skrivbordslådor och det tog längre tid än jag trodde. Helt sjukt vad grejer jag samlat på mig... Men nu är skrivbordet, fönstret och nattduksbordet fint och så får jag ta resten i helgen. Känns skönt att kunna sätta sig i en stol utan en hög med kläder på och kunna få plats med datorn utan att flytta runt på en massa papper. Ska bara försöka hålla det rent nu också;)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-10-23 13:44:00

Hej på dej Sara!
Ville bara tala om att jag fortfarande läser det du skriver här!
Jag är bara lite dålig på att svara....
Ha det nu så bra!!
KRAM, KRAM!!

Svar: Hej på dig! Hihi vad roligt:) Det är helt okej, jag tycker det är jättekul att du fortsätter att läsa! Kram
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela