saraagnesterese

Härliga dagar med vänner

Publicerad 2013-11-19 21:06:16 i Allmänt,

Än så länge har min vecka varit mycket bra:) Måndagen började med sovmorgon, frukost och två avsnitt av bumbibjörnarna. Sen iväg ill skolan och det var en lång dag men allt flöt på som vanligt. Det var kul att komma tillbaka efter att jag varit hemma från skolan två dagar förra veckan pga långdragen förkylning. Så jag var kvar i skolan till sju och efter det åkte jag hem till Ida (klasskamrat från gymnasiet) för vi skulle ha en tjejträff med pizza och film tillsammans med Clara och Mikaela:) Det blev ingen film utan vi satt och pratade istället. Det var så mycket vi hade att ta igen och vi höll på att prata fram till klockan tolv! Tiden gick så fort.
Men vi ska förhoppningsvis träffas snart igen, så himla härliga tjejer verkligen:)



Tyvärr är inte Ida med på den här bilden, och Malin längst till vänster kunde tyvärr inte komma igår:/ synd för jag har inte träffat henne på jätte länge.
 

Idag började jag halv nio... Man är så jävla död på morgonen och idag skulle vi redovisa våra projekt som vi har arbetat med i en månad ungefär. Jag och Jack hade landskapet Värmland och så skulle vi lära oss två låtar därifrån och sen spela upp för klassen. Vi har jobbat mycket med det, lagt stämmor och klurat ut rymt osv. Det gick bra på redovisningen, det var kul att äntligen få spela upp det för resten av gruppen:) 
Sen har dagen bara varit mysig. Lyssnade på sång/gitarr profilen och deras projektredovisning. De var jätteduktiga! På eftermiddagen mötte jag upp min fin fina Fridaaaa på... HEMSE (woop woop) och köpte lite presenter till några födelsedagsbarn:) Sen gick vi på Bagarn´s och tog en mumsig bakelse och drack kaffe. Så himla mysigt<3
Nu blir det Montazami med vänner!
 


What to do without you<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela