saraagnesterese

Fortsatt bra vecka med vänner

Publicerad 2013-11-27 22:07:32 i Allmänt,

En liten sen uppdatering från förra veckan som var så himla bra!
På onsdagen efter skolan åkte jag, Jakob och Kampo in till stan för att se på bio. Innan dess åt vi sushi och sedan såg vi Hungergames: cathcing fire. Sjukt bra!!
På torsdagen var det körövning med La Scala, vilket gick bra även det.
På lördagen var jag först inne i stan med Jakob. Vi shoppade lite och sen på kvällen kom Frida hem till mig och vi åt min första alldeles egna lasagne! (Grymt god) Och sen gjorde vi oss iordning och åkte till bröderna Björkqvists verkstad och där var det födelsedagsfest för hela slanten! En mycket bra kväll:D
På söndagen så skulle musiklinjens instrumentalensemble spela på gudstjänst i Havdhem kyrka och det gick väldigt bra. Lite kul att det satt en gubbe längst bak som höll för öronen... Det såg för jävla roligt ut!
Efter det åkte jag till Lojsta för där var det ljusstöpning för hela slanten. Väldigt trevligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela