saraagnesterese

Till mamma

Publicerad 2013-05-26 19:08:02 i

Det här inlägget är ägnat till min mamma och det är skrivet med 100% kärlek.
Först och främst, Grattis mamma på morsdag!:)
Jag tycker det är bra att det finns en morsdag då vi verkligen får tacka våra mödrar som står ut med oss. Jag har turen att ha en mamma som är rolig, knasig, mysig, smart och bara sådär allmänt mammig och bra:)
Du har skjutsat mig till olika tillställningar, varit med som stöd på många av mina flöjtspelningar, köpt en flöjt till mig, och att du orkat med mig när jag varit tonåring... jag beundrar dig! Mamma, du är bäst och jag längtar tills du kommer hit så vi får kramas och spendera lite tid tillsammans:)
Ha en bra dag och njut av din bukett du fick av mig och Anna!
(Lyssna på it's your day av Yiruma, den är fin)
Pussar från din Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela