saraagnesterese

Mat

Publicerad 2013-03-18 21:59:45 i

Jag ser alltid fram emot middagarna här på kvällarna, för Valentina lagar verkligen jätte god mat! De har ett litet annat sätt än oss att äta på, t.ex idag. Först åt vi ris med potatis i och en sallad. Sedan åt vi fisk med en annan sallad. I Sverige eller hemma hade vi ätit riset med fisken plus sås. Så det är lite annorlunda. Men jag känner mig glad att få uppleva den typiska hemlagade risotton och alla andra goda saker:) det är verkligen en lyx.
Hanna som bor i en svensk/tysk familj äter alltid yoghurt på kvällarna. Känner vilken tur att det inte är så för mig:)
Det här blev ett matigt inlägg. Men jag gillar mat:)
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-03-19 11:29:56

Det låter som om ni äter god o bra mat!
Du får gärna komma med mattips!
Ha det nu så bra med dej, kram!

Postat av: Madde

Publicerad 2013-03-19 12:51:13

Jag gillar oxå mat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela