saraagnesterese

Hej

Publicerad 2013-03-04 09:42:14 i

Ännu en helg har passerat och vi var i St. Moritz. Vi har firat både Anna och Paolo som fyllt år. Det var inget större festande utan vi höll det väldigt enkelt:)
På lördagen åkte vi skidor, det var jätte härligt. Vi åkte upp till den högsta toppen i världen som man kan åka skidor på, den heter "tre mila" alltså 3000. Det var ganska coolt att ha varit där och glidit omkring.
Det bodde även tre till hemma hos oss, en mamma och hennes två söner. De var jätte jobbiga! Gnällde och bråkade hela tiden.. Jag var ensam med 5 barn varje kväll och det var inte så lätt kan jag säga. De lyssnade inte och var allmänt störiga.
På lördagen kom en av Annas kompisar och Vslentina sa igår att hon tyckte jätte mycket om mig, vilket kändes kul att höra för jag tycker hon är jätte snäll också:) plus att hon är snäll och inte jobbig!
Jag fick presenter av henne och hennes familj:) en sjal och några coola vykort:)
På söndagen lekte vi i snön, åkte pulka och njöt i solen. Sen åkte vi hem:)
Idag sitter jag ute och njuter av solen och att det är varmt:) ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela