saraagnesterese

Sommarlovets första dag

Publicerad 2013-06-11 08:20:13 i

Idag är det första dagen på barnens sommarlov. Det har för min del varit väldigt lugnt vilket jag bara tycker är skönt. Jag gick upp strax efter sju för att fixa frukost och barnen vaknade inte förrän nio, så jag hann gå ut med hunden och chilla lite. Sen var även Valentina ledig så jag fick f.m fri. Då tog jag mig tid att städa lite i mitt rum och satt en stund i solen.
Varje dag denna vecka spelar barnen tennis här i residenset så jag kollade när de spelade och det såg riktigt kul ut! Sedan har de lekt med kompisar hela dagen:) så jag har inte gjort så mycket.
Ikväll ska jag fixa middag till mig och barnen för värdföräldrarna är iväg.

Idag är det exakt 2 veckor tills mamma kommer!! Vilket innebär om 18 dagar får Gotland se upp för då är jag back on track!!! Wihooo:D

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-06-11 09:22:07

Haha...bra att du börjat städa ditt rum, för det lär väl ta 18 dagar....rensa så mycket du kan för jag köpte en liten resväska....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela