saraagnesterese

London i augusti?

Publicerad 2013-06-04 18:22:33 i

Igårkväll vid middagen frågade familjen om jag ville följa med dem till London under tio dagar i augusti! Valentina sa att jag behövde hjälpa till på morgon/fm och sen kan jag vara fri. Men jag får följa med när de ska göra olika utflykter:) de kommer bo i ett hus med två våningar nära centrum. Jag vill jättegärna med, för då får jag träffa de lite till innan det kommer en ny.
Jag ska höra med min boss om jag kan få ledigt. Annars kan jag åka efter vi stängt cafét. Datumen är 12-22 augusti. Hur nice!!!!:D

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-06-05 11:06:26

Låter ju hur kul som helst! Bara att köra...rätt som det är tycker du att det är så kul att du hamnar hos dem ett år till...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela