saraagnesterese

Fix och trix!

Publicerad 2013-06-15 11:45:12 i Allmänt,

För en halvtimme sedan åkte familjen till Ligurien för att spendera helgen där med några vänner så jag är hemma själv med hunden:) Det är perfekt att de åker bort den här helgen, för jag behöver planera mammas vistelse, tänka ut en avskedspresent till Hanna och börja fixa en liten överraskning till familjen. Men det håller jag ännu hemligt för det kanske inte blir som jag tänkt. Det kan bli bra!
 
Så jag ska försöka vara efektiv (och inte fastna på facebook haha), och hinna att göra så mycket jag kan idag och sedan lägga mig ute och sola en stund. På onsdag ska det bli 34 grader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud jag kommer dö.
Älskar Italien och denna fantastiska värme!!
 
Jag ska också försöka uppdatera från Bologna och Neapel här lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela