saraagnesterese

Ett år sedan

Publicerad 2013-06-03 22:44:09 i

Idag är det ett år sedan det var bal för oss studenter. En av de roligaste saker jag gjort i mitt liv. Jag hade världens bästa kavaljer: Jakob! Utan honom hade det inte varit samma sak:) Vi hade en grym bil, jag hade en fin klänning och kvällen var så kul. Full och glad var man också! ;) haha...
Idag ett år senare sitter jag i Milano och är aupair. Jag är stolt och glad att jag envisades med att stanna kvar här och avsluta i juni istället för i julas som jag först ville. Om 3 veckor kommer mamma, sen får jag äntligen komma hem. Jag behöver träffa Madde och Jakob. De är så sjukt saknade. Och min underbara Frida! Puss vad jag saknar er!!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-06-04 12:57:16

Ett år går så fort Sara!
Jag o Åke var i söndags och tittade på alla fina studenter i kortegen ner till balen. Vi sa just då att tänk för ett år sedan stod vi här med mormor med o såg på Sara o Jakob!! Mmmm.. tiden går..
Skönt att du snart är hemma igen, redo för nya äventyr!!
KRAMISAR från din moster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela