saraagnesterese

En dålig start på dagen

Publicerad 2013-06-18 13:53:58 i Allmänt,

Jag är så irriterad på italienare. Det är ett jävligt märkligt folk. Idag skulle jag åka till en kvinna i Arese för att hämta ost som V beställt. Jag åkte dit vid elva men ingen var hemma. Jag satte mig i solen och gick tillbaka efter 45 min. Men ingen var där... Jag behövde vara hemma strax efter tolv så att vi kunde äta tidigare. Så jag blev stressad och gick runt och svärde och var skitarg för att italienare har minne som guldfiskar och håller ALDRIG tider. Jag smsade till V och hon sa att hon skulle ringa sin vän (som jag inte vill träffa, tycker inte om den personen efter detta kaos) och att hon skulle höra av sig till mig. Gjorde hon det? Nej. Så jag åkte hem, möttes av en ilsk ukrainsk städerska och hon skällde lite på mig för att jag var sen och hon behövde jobba på andra ställen. OM HON BARA VISSTE VILKET KAOS JAG HADE! Så jag försökte förklara och ursäkta mig men det hade hon då fan inte tid att lyssna på. Jävla italienare.

Grr... Ibland blir man tokig.

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-06-18 15:39:03

Men fick du nån ost? Tror ni har värmeslag där nere....men ost är gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela