saraagnesterese

Veckan som gått

Publicerad 2013-01-28 10:56:16 i

Förra veckan rullade på som vanligt. Hade italienska lektion i tisdags och då hade vi en tävling som gick ut på att bilda så många ord som möjligt på en viss tid. Självklart vann jag och Hanna, HAHA. Vi som typ kan minst av alla;)

På tisdagskvällen spelade Pietro fotboll och när jag hämtade han sa jag att han skulle ta på sin jacka men han ville inte. Så jag antog att den låg i hans väska.(vilket den inte gjorde upptäckte vi morgonen därpå...) fick då lite uppläxning av Valentina, då hon bl.a sa att den kostade 200€!! Men vem fan köper en jacka till en 7-åring för 2000 kr?!?
Men vi fick tag på den och det blev fröjd och frid igen:)

Torsdagens italienska var jätte tråkig. Varken Helen eller Hanna var där och vi började inte förrän 10.00 (alltså en timme efter vad vi ska) med första uppgiften. Sen var det tråkigt och drygt så när det var slut sprang jag typ ut! Haha.

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-01-28 12:32:36

Ja, vilken vecka.. men du har ju sån flyt jämt ändå.
Det ordnar sig ju alltid på nåt sätt.
Idag har vi plusgrader, vattenpölarna visar sig idag så det känns lite som vår i luften!!!!
Ha det bra med dej nu o KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela