saraagnesterese

Uppdatering: Födelsedag!

Publicerad 2013-01-27 13:28:11 i Allmänt,

Oj jag har varit jätte dålig på att uppdatera! Ledsen för det, men har bara inte haft lust.
Men nu vet jag istället inte vad jag ska berätta för det har hänt lite saker under veckan, haha.
Men lite kortfattat om min födelsedag som var förra veckan:
  • 17.00 åkte jag, Hanna & Julia bil till Lugano, Schweiz för att se Romeo & Giulietta baletten. Den började 20.30 och vi skulle hinna med at köpa en biljett, checka in på hotellet, byta om och äta middag. 
  • Ca 18.20 kom vi till tågstationen där vi tänkte löpa biljett, MEN då var kassan stängd och vi var tvugna att åka till teatern för att köpa. 
  • Vi irrar omkring och hittar inte teatern, tiden går och vi hittar stället tillslut. Vi får tag på en biljett och alla kom brevid varandra!
  • Åkte till hotellet, och vi var där ca 19.45 eller något. Vi gjorde oss iordning och insåg att vi inte hade tid med middag. 
  • Gick stressade ner till teatern vilket tog en stund för Julia hade högklackat, vi hittade inte vägen och det var bara KAOS. Och tiden rann iväg så fort. Men vi kom dit i sista sekund och blev lite besvikna när vi kom in i salen. Det såg väldigt B ut.
  • Baletten drog igång och de var jätte duktiga men det kändes att det här var en amatörgrupp. Eller iaf vissa som dansade, det var mer teater än dans. Men jag är glad att vi gick på den och det var vissa stunder man ba WAOW hur kan de göra så!!!??!!
  • Sen efter baletten gick vi till Mc.Donalds haha... Men med gott sällskap gör det ingenting. Vi hade det otroligt kul ändå :)
  • På hotellet fick jag ett kort av Julia och lite presenter från Hanna. Ganska mycket internt men sjukt kul. Blev jätte glad!
  • På lördagen åkte vi upp till Monte Bré där vi var förra gången men det var så dimmigt att vi inte kunde se något. Så när vi kom upp hade vi en helt fantastisk utsikt framför oss. Sjukt mäktigt!
    Vi tog massa bilder och flummade runt och det var så fint:)
  • Sen åkte vi hem. Och på kvällen gick jag och Hanna ut med Olivia och Maijo. Vi började med Apertivo och sen drog vi till en klubb som heter Alcatraz. Milanos största klubb. ;) ;)
  • Vi dansade frtam till fyra och sen hade jag och Hanna problem med att komma hem. Lång historia men jag kom hem 8.30 på söndagen!
  • Jag hade en jättebra födelsedag även om jag saknade att fira med familj och vänner där hemma:)
 
ca 6.00 på morgonen i en tom buss haha!!
 
 
Haha!!! Våra partyvänner;) (mina glasögon jag fick av Olivia och Maijo i present, ALLA ville ha dem)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-01-27 18:53:31

Hej!!
Skönt att höra av dej igen!! Vilken häftig årsdag!
Glasögonen var ju bäst!
KRAM, K.

Postat av: Anki

Publicerad 2013-01-28 09:29:26

Vilka partypinglor! Tur att du är med så att det händer lite....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela