saraagnesterese

Skolstart!

Publicerad 2013-01-08 12:33:24 i

Kul att mina trogna bloggläsare fortsätter följa mig, hihi:) känns bra!
Idag blev det uppstigning 6.30, skönt att rutinerna börjar komma på plats men ändå fruktansvärt jobbigt!
Lämnade barnen vid skolan och mötte upp Helen och åkte till vår skola:) Idag gick vi igenom en uppgift, pratade om vad vi gjort på lovet (jättesvårt) och sen skulle vi skriva ner det också. Till sist gjorde vi en uppgift om artikel. Skönt att komma igång igen:)
Sen tog jag och Helen en kaffe och pratade lite.
Bra start på dagen!
Har en app på mobilen där jag kan kolla vart bl.a. Jakob, Jocke, Madde och andra befinner sig. Ganska kul:)

Kommentarer

Postat av: Årebruden!

Publicerad 2013-01-08 17:58:29

Staker!!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela