saraagnesterese

Glass, film och hundvakt!

Publicerad 2013-01-30 22:08:17 i

Förra helgen var riktigt nice. På fredagskvällen åt jag och Helen pizza och drack vin, riktigt gott. På lördagen åkte familjen till Ligurien för att kolla på något sommarhus och skulle stanna fram tills på söndagen. Så jag var hemma med hunden:)
Så på lördagen åkte jag in till Milano för att träffa Olivia en stund. Vi kollade i lite affärer och åt lunch:) sen åkte jag hem till Toby och hängde hemma. Så skönt att få vara hemma själv och bara vara.
På söndagen kom Hanna hem till mig och vi såg på en film och åt glass! Jätte mysigt:) sen kom familjen hem runt sju och vi åt middag tillsammans.
Så min helg var väldigt lugn. Men det var skönt efter alla utflykter osv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela