saraagnesterese

Fyra dagar kvar...

Publicerad 2013-01-14 10:13:49 i

... Tills jag fyller 20! Jag har inte bestämt mig riktigt för hur jag ska fira, men förhoppningsvis blir det att se ballet: Romeo&Giulietta:) den är i Schweiz så ska kolla upp priser osv. Annars blir det utgång i Milano:)
Nästa vecka ska jag ta snacket med V om att jag vill avsluta i mars. Jag är trött på att gå runt och inte trivas. Så jag får bjuda hit någon som kan komma med en tom resväska och hjälpa mig med packningen;) så känn er fria att komma hit, haha!

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-01-14 11:20:08

Ja snart blir du 20 gammal....
Bara barnet!!
Jag trodde att du trivdes bättre nu, men gör du inte
det så åk hem när du känner att det passar alla parter
bäst. Kram på dej!!

Postat av: Anki

Publicerad 2013-01-14 13:57:27

Hade du valt att åka hem i slutet av april hade jag kunnat komma...

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-01-18 07:05:18

GRATTIS GRATTIS OCH HIPP HIPP HURRA!!!!!!
IDAG ÄR DET JU DIN FÖDELSEDAG!!!!!!!
Ha en riktigt bra 20-årsdag Sara!!
Kramar från mej o Åke o Nisse!

Svar: Tjoho!! Tack så jätte mycket, hälsa till alla! Kram kram
Sara Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela