saraagnesterese

Back on track

Publicerad 2013-01-07 15:35:21 i

Då är jag tillbaka i Italien efter 16 dagars ledighet. Det är fortfarande lite blandade känslor över att vara tillbaka. Och idag frågade Pietro den minsta hur länge jag skulle stanna. Hoppas han menar det som en positiv fråga haha! Lät som det iaf.
Resan i sig gick bra, upp vid fem imorse och fick skjuts av finaste Jakob till flygplatsen och sen lite chill på Arlanda. Sen kom jag till Linate och det gick bra att köpa bussbiljett och hitta bussen. Så det kändes skönt. Sen ringde jag Valentina och vi fixade en mötesplats och det var kul att träffa dem igen:)
Nu ska jag packa upp:)

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2013-01-07 16:11:11

Hej finaste Sara! Klart att pietros kommentar var välment,de har säkert saknat dej under jullovet! Ha det så kul och planera fler roliga utflykter som vi kan få se härliga bilder på!

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-01-08 11:58:46

HEJ Sara!
Här är din moster, redo att följa dig på dina äventyr!
Njut nu av resterande tiden som aupair!
Kram Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela