saraagnesterese

Solsken

Publicerad 2013-02-04 15:16:14 i

Idag har det varit superfint väder! Efter att ha lämnat barnen vid skolan parkerade jag bilen där och så gick jag runt lite för att hitta en plats i solen att chilla vid. Gick runt med solglasögon och bra musik i lurarna och bara kände att våren verkligen är på G:D
Sen pratade jag lite med mamma, det var skönt att få höra hennes röst!:)
Sen hämtade jag Pietro, åt lunch som bestod av pasta med pesto. Och nu har Valentina, Pietro och Anna gått på en promenad med hunden. Så jag passar på att städa lite bland mina lådor:)

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2013-02-04 16:22:37

Hej!
Här har det småsnöat hela dagen....
Inte lika skönt som du verkar att ha det.
När kommer du hem för gott?
Kram på dej o ha det nu så BRA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela